NAJÍT SHOWROOM, INSTALATÉRA
Showrooms
  • Showroom
  • Instalatéra
  • Záruční servis

Můj poznámkový blok

You have not assigned any products.

Once you have added products to your notepad you can download your list right here.

0 Produkt
Stáhnout jako PDF
Smazat vše

The Product is already stored on your notepad.

Cesta kolem světa v Miláně

Společnost GROHE je hrdým partnerem konsorcia německého pavilonu na výstavě EXPO v Miláně

Světová výstava má bohatou tradici. Premiéra této významné události se odehrála již v roce 1851 v Londýně. Jako jedna z prvních společností se na této výstavě představila firma Eichelberg (později patřící do skupiny GROHE). První ročníky Světové výstavy byly zaměřeny na průmyslové výrobky, avšak tématický záběr se postupem času měnil. Expo se v současné době zabývá celosvětovými problémy a nabízí jejich převratná řešení. Letošní ročník výstavy se pyšní heslem „Potraviny pro planetu, energie pro život“ a je zaměřen na řešení otázky celosvětově dostupných zdrojů potravin.

Představeno bude několik návrhů na zajištění dodávky pitné vody a kvalitních potravin při současné ochraně stávajícího ekosystému, úspoře přírodních zdrojů a oživení kulinářských tradic. Expo se však neubírá novým směrem jen v případě obsahu. Mění se celkový koncept a architektura výstavy. Pořadatelé výstavy nazvali rozhodnutí nestavět nové, prestižní budovy „jednoznačnou změnou poselství Expa“. Světová výstava byla systematicky navržena jako „udržitelný park zemědělství a potravin“. Německý pavilon rovněž představí mnoho inspirujících pohledů a myšlenek, které si kladou za cíl motivovat návštěvníky k přehodnocení zažitých postojů a způsobů chování. Pavilon nabízí téměř 5 000 čtverečních metrů autentických řešení a interaktivních demonstrací zaměřených na zvýšení povědomí o síle přírody.

Koncept německého pavilonu s názvem „Pole nápadů“ je typický svým citlivým skloubením obsahu expozice a jejího samotného prostoru. Nad celou plochou se proplétají konstrukce imitující rostlinné tvary, které spolu vytváří klenbu zakrývající výstavní prostor. Tato „semeniště nápadů“ neslouží pouze jako klíčové prvky designu pavilonu, ale také jako prvek spojující architekturu a expozici – interiér a exteriér. Celkový dojem z návštěvy umocní lokální zeleň, která pomůže navodit příjemnou atmosféru. Za zmínku stojí rovněž pokrmy z německé kuchyně, díky kterým se návštěvníci v tomto pavilonu rádi zdrží. Kromě tohoto osvěžujícího občerstvení v restauracích a piknikových stáncích mohou návštěvníci zažít fascinující putování oblastmi zaměřenými na vodu, půdu a biologickou rozmanitost. Oblasti jsou tématicky zaměřeny a pokrývají vše od čistých zdrojů obživy přes jejich zpracování až po spotřebu v městské společnosti. Expozice a ukázky budou zaměřeny na moderní německý přístup k současným požadavkům na výživu..

Součástí tohoto působivého zážitku, který německý pavilon nabízí, bude inovativní tablet SeedBoard, který bude sloužit jako průvodce každého návštěvníka expozicí a aktivně jej motivovat k zasazení svého vlastního „pole nápadů“. Tablet lze kromě zobrazení textových a obrazových informací, filmů a her použít také pro navigaci a interakci v rámci jednotlivých expozic. Tablet SeedBoard činí z klasické návštěvy pavilonu skutečně osobité dobrodružství a přirozeným způsobem demonstruje špičkovou úroveň německých technologií.

Společnost GROHE je rovněž zavázána k vytváření smysluplných a užitečných produktů. Není proto překvapením, že veškeré sanitární vybavení německého pavilonu zajišťují právě špičkové produkty značky GROHE. Fascinující souhra designu a ochrany životního prostředí, která se nese celou výstavou Expo 2015, poskytuje společnosti dokonalou příležitost uvést svou klíčovou filosofii k životu. Pro společnost GROHE představuje udržitelnost a ochrana přírodních zdrojů především zodpovědnost za stav planety a jejích obyvatel prostřednictvím zdolávání ekologických výzev.