
Jak GROHE+ funguje
Vítejte v GROHE+, novém věrnostním programu vytvořeném exkluzivně pro instalatéry. Skrze aplikaci GROHE+ budete moci využívat širokou škálu výhod i nástrojů, které vám pomohou zefektivnit vaši každodenní práci s našimi produkty. Jako instalatér navíc máte svůj status ve věrnostním programu ve vlastních rukou – ovlivníte ho aktivní spoluprací, interakcí a získáváním zpětné vazby od zákazníků.
GROHE+ funguje na základě tříúrovňového systému členského statusu:
Nejdůležitější výhody | GROHE+ Partner | GROHE+ Prémiový partner | GROHE+ Exkluzivní partner |
---|---|---|---|
Bonusové body za skenování produktů při instalaci | ✓ |
✓ |
✓ |
Nabídka exkluzivních školení | ✓ |
✓ |
✓ |
Přednostní přístup k novinkám GROHE | ✓ |
✓ |
✓ |
Dodatečné informace o produktech přímo v aplikaci | ✓ |
✓ |
✓ |
Možnost získání certifikace na produkty GROHE | ✓ |
✓ |
|
Prodloužení záruky pro vaše zákazníky až o 2 roky | ✓ |
✓ |
|
Prioritní přístup k technické podpoře | ✓ |
||
Pozvánky na VIP akce | ✓ |
Často kladené dotazy
Kdo se může do věrnostního programu GROHE+ zaregistrovat?
GROHE+ je exkluzivní věrnostní program určený výhradně pro instalatéry a montážní firmy. Každá registrace je manuálně ověřena společností GROHE pro kontrolu splnění smluvních podmínek programu.
Jaké údaje jsou potřeba k registraci?
K úspěšné registraci je potřeba uvést vaše celé jméno, emailovou adresu, telefonní číslo a dále název i příslušnou adresu vaší firmy. Pokud jste majitel nebo manažer instalatérské firmy, či pracujete jako nezávislý instalatér a chcete využívat bonusových výhod za skenování produktů při instalaci, bude potřeba uvést také IČO vaší firmy.
Na jakých zařízeních lze GROHE+ používat?
Do aplikace GROHE+ se lze přihlásit buď prostřednictvím prohlížeče na vašem počítači nebo skrze mobilní aplikaci, kterou lze stáhnout na App Store či Google Play. Skenování produktů pro zisk bonusových bodů je možné pouze skrze mobilní aplikaci.
Jak funguje skenování produktů?
Skenování produktů pro zisk bonusových bodů je možné pouze prostřednictvím mobilní aplikace GROHE+. Pro skenování produktů se nejprve přihlašte do mobilní aplikace a v dolní části obrazovky překlikněte na záložku Skener, kde zvolte možnost Skenovat kód QR. Následně povolte aplikaci přístup k vašemu fotoaparátu a pomocí vyznačeného pole naskenujte unikání QR kód, který je vždy umístěný přímo na balení produktu. Kód lze také manuálně vepsat do pole označené textem Ruční vložení kódu.
Pro zisk bodů lze každý kód produktu naskenovat pouze jednou a na uplatnění bonusových bodů se vztahují smluvní podmínky, které jsou dostupné v aplikaci nebo na tomto odkaze.
Kde se dozvím počet bonusových bodů za naskenované produkty?
Skenování všech zaměstnanců je vždy evidováno na záložce Bonusové body pod hlavním účtem instalatérské nebo montážní firmy. Počet naskenovaných produktů a bonusových bodů se však zobrazuje pouze na účtu manažera či majitele společnosti.
Jak mohu dosáhnout na vyšší úroveň partnerství?
Úroveň partnerství závisí na počtu nasbíraných statusových bodů. Ty lze získat aktivní účastí na školeních, účastí v dotazníkovém šetření, poskytnutím prodloužené záruky po získání certifikace, případně za účast na veletrzích a dalších událostech organizovaných společností GROHE.