Obecné informace

Obecné často kladené dotazy, objednávky a vrácení, náhradní díly a opravy

Jakým způsobem mohu kontaktovat prodejce GROHE za účelem hromadné objednávky?

Společnost GROHE působí v mnoha různých zemích. Kliknutím na následující odkaz zobrazíte pobočky GROHE ve vaší zemi:

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

Jak mohu zboží vrátit?

Pro vrácení zakoupeného zboží vyplňte náš kontaktní formulář. Záležitost prověříme co nejrychleji a budeme vás kontaktovat. Pokud je produkt v záruce, uhradíme veškeré náklady. Kontaktní formulář otevřete kliknutím na následující odkaz:

https://www.grohe.cz/cs_cz/nase-sluzby/kontakt/contact.html

Produkt, který jsem obdržel, je poškozen. Co můžu dělat?

Vyplňte prosím náš kontaktní formulář a zašlete poškozený výrobek zpět společnosti GROHE. Záležitost prověříme a budeme vás kontaktovat co nejdříve to bude možné. Kontaktní formulář otevřete kliknutím na následující odkaz:

https://www.grohe.cz/cs_cz/nase-sluzby/kontakt/contact.html

Opravy

Jakým způsobem mohu produkty GROHE opravit nebo nechat opravit?

Pokud potřebujete nějaký produkt opravit, kontaktujte náš servisní tým na adrese:

https://www.grohe.cz/cs_cz/grohe-servisni-technici.html

Můžete opravovat produkty GROHE sami, nebo byste se měli obrátit na společnost GROHE?

V zásadě vždy doporučujeme nechat opravy provést našimi servisními techniky nebo některým z našich specializovaných partnerů. Pro rezervaci návštěvy klikněte na odkaz níže:

https://www.grohe.cz/cs_cz/grohe-servisni-technici.html

Náhradní díly

Mohu si objednat náhradní díly přímo od společnosti GROHE?

Ne. Náhradní díly jsou prodávány prostřednictvím velkoobchodníků a sítě specializovaných partnerů.

Kde můžu najít správné číslo náhradního dílu?

Ověřte prosím přibalený letáček s technickými informacemi o produktu. Obsahuje seznam všech náhradních dílů včetně čísel SKU. Můžete také navštívit naše webové stránky a filtrovat výsledky na základě vašeho produktu. Všechny relevantní soubory jsou k dispozici na stránce produktu.

Jak zjistím, který náhradní díl potřebuji?

Navštivte náš specializovaný web pro vyhledávání náhradních dílů https://www.grohe.cz/cs_cz/vyhledávání-náhradnich-dílů.html

Jak zjistím, zda mám pro svůj výrobek správný náhradní díl?

Ověřte prosím přibalený letáček s technickými informacemi o produktu. Obsahuje seznam všech náhradních dílů včetně čísel SKU. Můžete také navštívit naše webové stránky a filtrovat výsledky na základě vašeho produktu. Všechny relevantní soubory jsou k dispozici na stránce produktu.