Záruka

Co můžu dělat, pokud se mi nepodaří najít fakturu?

V případě reklamace v záruce musí být společnosti GROHE dodána původní faktura. Pokud fakturu již nemáte, mohou být za servisní služby účtovány poplatky.

Kolik stojí oprava, když produkt již není v záruce?

Pokud produkt již není v záruce, budou vám za opravu účtovány poplatky. Jednorázový poplatek činí 70,00 EUR bez DPH za každou návštěvu. Každá odpracovaná hodina je zpoplatněna částkou 80,00 EUR. Vezměte prosím na vědomí, že tyto sazby nezahrnují náklady na materiály.

Produkt je vadný. Obdržím za něj peníze zpět?

Pokud jste obdrželi vadný produkt, obraťte se na náš zákaznický servis.

Na co se vztahuje záruka GROHE?

Naše záruční podmínky otevřete kliknutím na následující odkaz:

https://www.grohe.cz/cs_cz/nase-sluzby/zaruka/guarantee.html

Jak dlouhá je záruka na výrobky GROHE?

Délka záruční lhůty závisí na dané kategorii produktu. Naše záruční podmínky otevřete kliknutím na následující odkaz:

https://www.grohe.cz/cs_cz/nase-sluzby/zaruka/guarantee.html

Jsou záruční lhůty všude stejné?

Záruka na produkt je stejná po celém světě. Naše záruční podmínky otevřete kliknutím na následující odkaz:

https://www.grohe.cz/cs_cz/nase-sluzby/zaruka/guarantee.html

Je záruka poskytována také na náhradní díly?

Záruka se vztahuje také na náhradní díly. Délka záruční lhůty závisí na dané kategorii produktu. Naše záruční podmínky otevřete kliknutím na následující odkaz:

https://www.grohe.cz/cs_cz/nase-sluzby/zaruka/guarantee.html