Podpora / kontakt

Kdy je k dispozici servis pro zákazníky?

Provozní doba našeho zákaznického střediska se v různých regionech liší. Kliknutím na následující odkaz zobrazíte provozní dobu zákaznického střediska ve vaší zemi:

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

Jak mohu kontaktovat zákaznický servis GROHE?

Zákaznický servis Grohe můžete kontaktovat telefonicky nebo zasláním zprávy prostřednictvím našeho online formuláře. Jednoduše navštivte sekci Kontakt.

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

Pracuje váš servisní tým i o víkendech?

Náš servisní tým je k dispozici pouze v pracovní dny. V případě nouzové situace kontaktujte jednoho z našich specializovaných partnerů.

Nabízí tým zákaznického servisu také instalaci produktů GROHE v domácnostech?

Naši technici mohou být také rezervováni pro instalace. Pro rezervaci návštěvy klikněte na odkaz níže:

https://www.grohe.cz/cs_cz/grohe-servisni-technici.html

Kde můžu najít svůj nejbližší showroom GROHE?

Showroomy GROHE najdete v různých regionech. Kliknutím na následující odkaz zobrazíte pobočky GROHE ve vaší zemi:

https://www.grohe.cz/cs_cz/nase-sluzby/showroomy-instalateri/showroom-locator.html#/

Jak dlouho musím čekat na vyřízení požadavku u zákaznického servisu GROHE?

Snažíme se zpracovávat dotazy zákazníků co nejrychleji. Vzhledem k velkému množství dotazů, které dostáváme v určitou dobu, může trvat déle, než zpracujeme váš požadavek.

Kolik mě bude stát návštěva pracovníka zákaznického servisu?

Cena za návštěvu servisního technika činí 70,00 EUR (bez DPH) za jednu cestu. Každá jedna hodina práce stojí 80,00 EUR bez DPH. Vezměte prosím na vědomí, že tyto sazby nezahrnují náklady na materiály.

Kdo instaluje produkty, když je koupím přímo?

Záleží na tom, kde jste produkt zakoupili. V zásadě vždy doporučujeme nechat opravy provést některým z našich specializovaných partnerů.

Kde si mohu stáhnout instalační příručku pro svůj produkt?

Najděte svůj produkt na webových stránkách GROHE. Všechny potřebné soubory naleznete na příslušné stránce produktu nebo v sekci Ke stažení.

Jak dlouho trvá údržba nebo oprava?

Záleží na typu poruchy. Obvykle trvá pět až 20 dnů, než se problém vyřeší.