Často kladené otázky

Vyberte prosím ze seznamu níže skupinu nejčastějších dotazů týkajících se našich produktů a služeb a klikněte na "Hledat". Můžete také hledat konkrétní slovo. Pokud nemůžete najít odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře v záložce "Kontakt".

Servis

Mohu si stáhnout kopii pokynů k instalaci?

Ano, navštivte stránku s detaily produktů, tam můžete najít Technické informace o všech produktech.

Jsou uživatelské příručky / pokyny k instalaci ke stažení?

Ano. Zadejte kód produktu do "vyhledavače", pole v pravém horním rohu domovské stránky. Klikněte na "technické informace o výrobku". Následně otevřete .pdf verzi.

Jak mohu kontaktovat GROHE ČR poprodejní oddělení?

Kontaktujte GROHE ČR na tel. +420 277 004 192

Kde mohu nakoupit náhradní díly?

Náhradní díly můžete zakoupit u jakéhokoli GROHE prodejce. Prosím navštivte naše webové stránky a napište vaše PSČ do vyhledavače vzorkoven.

Poskytuje GROHE nějaké čisticí prostředky?

Ano, poskytujeme čistící prostředek jménem Grohclean, produktové č. 45934000.

Potřebuji se obrátit na značkového servisního technika?

Prosím navštivte naše webové stránky, v záložce Služby pro Vás jsou uvedeny příslušné kontakty, případně se obraťte přímo na kontaktní telefony GROHE ČR.

Nabízí GROHE servisní smlouvy?

Obecně ne, nicméně kontaktujte GROHE zákaznický servis ohledně další rady.

Jak mohu identifikovat náhradní díl pro můj GROHE produkt?

Přejděte na naše webové stránky www.GROHE.cz a zadejte kód produktu do "vyhledávače", pole v pravém horním rohu domovské stránky. Klikněte následně na "technické informace o výrobku". Tím se otevře pdf verze dokumentu. Případně můžete vyfotit celý výrobek a požadavek po dohodě poslat na e-mail.

Nabízí GROHE nějaké aplikace pro Iphone?

Ano, máme různé aplikace, přejděte na iTunes Store a zadejte GROHE.

Kde koupit

Kde mohu najít kompletní produktovou řadu?

Prosím podívejte se do našeho produktového katalogu.

Záruka

Jak dlouhou má GROHE záruku?

5 let nebo tak dlouho, dokud budete mít doklad o koupi, který nám můžete předložit. V komerčním využití musí existovat důkaz o programu roční údržby, jinak je záruka 1 rok.

Vztahuje se záruka i na náhradní díly?

Pokud GROHE vymění nahradí díl v rámci záruky pak je záruka na celý výrobek 5 let od data zakoupení. Pokud byl náhradní díl zakoupen jen pro jistotu, pak má také záruku po dobu 5 let. Chcete-li si ověřit u GROHE záruku, je nutné mít doklad o koupi.

Co GROHE záruka zahrnuje?

Záruční podmínky se vztahují na situaci, kdy je výkon výrobku narušen poruchou materiálu nebo výrobního procesu. Záruční podmínky se nevztahují na vady způsobené třetí stranou z důvodu: špatného nakládání s produktem, pokud nebyla provedena instalace v souladu s návodem k montáži, nebylo o produkt pečováno dle našich pokynů, údržbu provádí jiným než kvalifikovaný instalatér, použití náhradních dílů, jež nejsou naší výroby, spojování, ohýbání, nebo poškození během instalace, poškrábání povrchu, poškození povrchu díky použití nesprávného čistícího prostředku. Pokud je výrobek nebo jeho část vyměněna a / nebo v záruční opravě, pak je kompletní výrobek / vyměněný díly v záruční době na základě původního data zakoupení celého výrobku. Pokud nebyl produkt zakoupen přímo od GROHE nebo dodavatelů, ale např. od přeprodejce / obchodníka / dealera, pak se na produkt nevztahuje 5 letá záruka. Záruka nese výhradně prodejce produktu.

Pokud má produkt poruchu a je více než 5 let starý, co mám dělat?

Na Váš produkt se již nevztahuje záruka. Prosím navštivte naše webové stránky, v záložce Služby pro Vás jsou uvedeny příslušné kontakty na servisní partnery, případně se obraťte přímo na kontaktní telefony Grohe ČR, kde jsme schopni poskytnout Vám další informace.

Společnost

Kdo navrhuje produkty GROHE?

Máme tým designérů se sídlem v Německu, v čele s mezinárodně proslulým, oceněným návrhářem Paulem Flowersem.

Kde se GROHE produkty vyrábí?

Máme 6 závodů po celém světě, hlavní produkce je v našich 3 závodech v Německu.

Co znamená kosmopolitní design?

Kosmopolitní výrobky jsou precizní rovnováhou designu a funkčnosti, ovlivněny minimalismem s pokročilým inženýrstvím.

Co je GROHE smyslný minimalismus?

Smyslný Minimalismus je jemnější, více bezprostřední a emocionální forma minimalismu.

Veris

Jaká je politika GROHE na oblast životního prostředí, zdraví a bezpečnosti?

Součástí naší politiky je, že všechny naše skupiny řídí stejnými EHS zásadami a pokyny. Životního prostředí, zdraví a bezpečnost, normy "Made by GROHE". Naše životní prostředí, zdraví a bezpečnost (EHS), jednotka udržitelnost zajišťuje odpovídající specifikace a pravidelné audity, které vytváří jednotné EHS standardy "Made by GROHE" po celém světě. ISO 14001, Certifikace všech našich základních skupin podle mezinárodních norem ISO 14001:2004 (environmentální management) a - v budoucnu - OHSAS 18001:2007 (zdraví a řízení bezpečnosti) jsou součástí těchto norem.

Je GROHE jeden a ten samý výrobce jako HansGROHE?

Ne! GROHE a Hansgrohe jsou dvě odlišné firmy a nabízí odlišné produkty.

Je AXOR také značka GROHE?

Ne, je to podznačka společnosti Hansgrohe.

Používáme soubory cookies, abychom zajistili, že Vám poskytneme nejlepší možný uživatelský zážitek při používání našich webových stránkách a zlepšíme relevanci naší komunikace s Vámi. Pokud budete pokračovat v prohlížení našich webových stránek, předpokládáme, že souhlasíte s používáním cookies na webových stránkách GROHE. Podrobné informace o způsobu použití souborů cookies naleznete na následující stránce: Soukromí