KDO JSME

O SPOLEČNOSTI GROHE

Společnost GROHE je předním světovým poskytovatelem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižního portfolia skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý náš produkt nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji.

Společnost GROHE nabízí revoluční produktová řešení a služby prostřednictvím oddělených podznaček GROHE QuickFix, GROHE Professional a prémiové GROHE SPA. Tyto podznačky byly navrženy na míru specifickým potřebám profesionálních obchodních partnerů společnosti GROHE a jejich odlišným cílovým skupinám.

Vzhledem k tomu, že voda je jádrem obchodních aktivit společnosti GROHE, přispívá značka ke  strategii odpovědnosti společnosti LIXIL svým hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje – od uhlíkově neutrální* výroby, přes odstranění zbytečných plastů v obalech produktů, až po technologie šetřící vodu a elektrickou energii, jako je například sprcha GROHE Everstream s recyklací vody. Skrze hybridní komunikační ekoystém GROHE X dává společnost GROHE další impulzy k rozvoji sanitárního průmyslu. Ať už digitálně na digitální zážitkové platformě, fyzicky nebo hybridně v zážitkovém a komunikačním centru GROHE X v německém Hemeru nebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spojuje lidi, aby posílila cíl společnosti LIXIL „měnit domácnosti k lepšímu – pro všechny a všude“.

*zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na grohe-x.com/sustainability

O SPOLEČNOSTI LIXIL

Společnost LIXIL (TSE číslo 5938) vyrábí revoluční vodní a stavební řešení pro každodenní výzvy, která zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, nevídaný tah na branku, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 55 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com

HODNOTY NAŠÍ ZNAČKY

Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj. Čtyři klíčové hodnoty, které definují náš závazek poskytovat zákazníkům výjimečné zážitky. Nastavujeme si extrémně vysoké vnitřní standardy, abyste pocítili rozdíl pokaždé, když otočíte pákou baterie nebo vstoupíte pod sprchu GROHE.

KVALITA

KVALITA

Globální výrobní síť společnosti LIXIL zahrnuje 79 továren v deseti zemích, které uspokojí poptávku kdekoli na světě. Z nich pro značku GROHE vyrábí pět továren ve třech zemích. Ve všech našich továrnách pracujeme podle stejných standardů a postupů, a splňujeme tak celosvětově nejnáročnější požadavky na povrchovou úpravu a funkčnost.
Naše závody jsou schopny škálovat produktové novinky a jsou připraveny vyrábět podle nejsložitějších specifikací v prostředí špičkových technologií.
Jsme hrdí na to, že naše hloubka výroby přesahuje 90 procent – od zpracování surovin až po expedici hotových výrobků. Patří sem i vlastní výroba kartuší GROHE, které jsou srdcem každé baterie a dodávají jí odolnost a jedinečný pocit GROHE. V kombinaci s jednotnými procesy poskytuje každá továrna nejvyšší kvalitu a spokojenost zákazníků.

TECHNOLOGIE

TECHNOLOGIE

Společnost GROHE byla založena před více než 80 lety, a od té doby přináší na trh revoluční inovace do koupelen a kuchyní.
Začalo to vůbec prvním „lidovým termostatem“ v roce 1956. Mezi průlomové technologie posledních dob pak patří kuchyňské systémy GROHE z roku 2009 a uvedení prvních 3D tištěných baterií v roce 2019. Společnost GROHE se zaměřuje na potřeby zákazníků a vytváří udržitelná produktová řešení, která zlepšují život a nabízejí spotřebitelům přidanou hodnotu.
Přesto má každý výrobek GROHE kořeny v německém Sauerlandu: Výzkumné a vývojové středisko v Hemeru, které bylo otevřeno na konci roku 2018, je vybaveno nejmodernějšími technologiemi, které neustále posouvají hranice možného.

Laboratoř v Hemeru je první vývojovou laboratoří v sanitárním průmyslu, která byla úspěšně akreditována německým akreditačním orgánem DAkkS pro testování vodovodních baterií.
Akreditace zkracuje dobu mezi vývojem výrobku a jeho uvedením na trh, protože uvedení výrobku na trh provádí a schvaluje vlastní laboratoř společnosti v souladu s nezávislými zkušebními postupy.

DESIGN

DESIGN

V šesti hlavních interních designérských studiích v Tokiu, Tokoname, New Yorku, Londýně, Düsseldorfu a Singapuru vytváří tým LIXIL Global Design pro své ikonické značky jedinečné zážitky založené na komplexní analýze trendů a pohledu spotřebitelů. Kombinací tohoto designového přístupu založeného na zkušenostech s pokročilými technologiemi společnost LIXIL vyvíjí smysluplné produkty, které řeší skutečné výzvy a dodávají hodnotu každodennímu životu mnoha lidí po celém světě. Pro značku GROHE se tým v Düsseldorfu stará o to, aby každý produkt GROHE tento příslib naplňoval.

HandCrafted

UDRŽITELNOST

Vzhledem k tomu, že voda je jádrem obchodních aktivit společnosti GROHE, přispívá značka ke  strategii odpovědnosti společnosti LIXIL svým hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje – od uhlíkově neutrální* výroby, přes odstranění zbytečných plastů v obalech produktů, až po technologie šetřící vodu a elektrickou energii, jako je například sprcha GROHE Everstream s recyklací vody. Společnost GROHE zaujímá k udržitelnému rozvoji již více než 20 let komplexní přístup, který zahrnuje zaměstnance, dodavatele, zákazníky, procesy, produkty i sociální odpovědnost.

*zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na grohe-x.com/sustainability

Objevte více o naší vášni pro vodu a ponořte se do témat designu, udržitelnosti, kvality a technologií v našem digitálním zážitkovém centru GROHE X.