KDO JSME
O SPOLEČNOSTI GROHE
Společnost GROHE je předním světovým poskytovatelem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižního portfolia skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý náš produkt nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji.
Společnost GROHE nabízí revoluční produktová řešení a služby prostřednictvím oddělených podznaček GROHE QuickFix, GROHE Professional a prémiové GROHE SPA. Tyto podznačky byly navrženy na míru specifickým potřebám profesionálních obchodních partnerů společnosti GROHE a jejich odlišným cílovým skupinám.
Vzhledem k tomu, že voda je jádrem obchodních aktivit společnosti GROHE, přispívá značka ke strategii odpovědnosti společnosti LIXIL svým hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje – od uhlíkově neutrální* výroby, přes odstranění zbytečných plastů v obalech produktů, až po technologie šetřící vodu a elektrickou energii, jako je například sprcha GROHE Everstream s recyklací vody. Skrze hybridní komunikační ekoystém GROHE X dává společnost GROHE další impulzy k rozvoji sanitárního průmyslu. Ať už digitálně na digitální zážitkové platformě, fyzicky nebo hybridně v zážitkovém a komunikačním centru GROHE X v německém Hemeru nebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spojuje lidi, aby posílila cíl společnosti LIXIL „měnit domácnosti k lepšímu – pro všechny a všude“.
*zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na grohe-x.com/sustainability
O SPOLEČNOSTI LIXIL
Společnost LIXIL (TSE číslo 5938) vyrábí revoluční vodní a stavební řešení pro každodenní výzvy, která zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, nevídaný tah na branku, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 55 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com
HODNOTY NAŠÍ ZNAČKY
Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj. Čtyři klíčové hodnoty, které definují náš závazek poskytovat zákazníkům výjimečné zážitky. Nastavujeme si extrémně vysoké vnitřní standardy, abyste pocítili rozdíl pokaždé, když otočíte pákou baterie nebo vstoupíte pod sprchu GROHE.