Společnost GROHE představuje svůj první mezinárodní lifestylový magazín

První vydání našeho zábavného i informativního občasníku zaměřeného na vodu bude k dispozici v průběhu června

Mezi nejzajímavější části magazínu patří zajisté cestovní průvodce Paříží, který je plný zasvěcených tipů na místa spojená s vodou – od úchvatných fontán, přes noční klub na člunu a plovoucí bazén až po jedinečné akvárium. Některá místa popisuje sám Oliver Jahn, šéfredaktor prestižního německého architektonického měsíčníku Architectural Digest.

Milovníci jedinečné architektury a moderních interiérů budou nadšeni z představení nejrůznějších stavebních projektů z celého světa. Pro ty, kteří se na fotbalové mistrovství světa v Rio de Janeiru nedostanou osobně, je věnován článek popisující designové zvláštnosti a přednosti místního stadionu. Pohled do úchvatných hotelů od Vietnam až po Kanadu zaručeně probudí vaši cestovatelskou vášeň. Hudební fanoušci se mohou těšit na soukromou prohlídku proslulým nahrávacím studiem Abbey Road Studios, ve kterém se umělci, jako například Adele a Liam Gallagher, těší z mimořádného pohodlí v koupelně díky vodovodním bateriím GROHE.

Čtenáři budou mít rovněž jedinečnou příležitost nahlédnout do zákulisí předního světového výrobce sanitární techniky. Rozhovor s Thomasem Furhem, členem dozorčí rady společnosti GROHE, poskytuje vhled do precizních výrobních procesů v továrnách GROHE a závazku vůči těm nejvyšším kvalitativním standardům. Šéf designu ve společnosti GROHE, Paul Flowers, nám dále představí svůj pohled na moderní design zaměřený na zákazníka.

Jan Peter Tewes, marketingový ředitel společnosti GROHE, říká:

„Tento magazín neslouží jako produktový katalog. Jedná se o zábavní médium, které poskytuje čtenářům mnoho fascinujících pohledů na nejdůležitější přírodní zdroj, jaký máme k dispozici – vodu. Naší ambicí je informovat a inspirovat naše zákazníky a ukázat jim, jakým způsobem mohou produkty značky GROHE přispět ke zlepšení každodenního života. Přejeme si, aby naši zákazníci každý den sdíleli stejné nadšení pro vodu jako my. Jsme přesvědčeni, že Magazín GROHE představuje novou, vzrušující formu komunikace.“

Jsme přesvědčeni, že Magazín GROHE představuje novou, vzrušující formu komunikace.

Jan Peter Tewes, marketingový ředitel